Terug

Meeste gestelde vragen

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Top 10 meest gestelde vragen

1.1 Hoe betaal ik mijn bestelling?

Nadat je je producten geselecteerd hebt, kan je je winkelwagen veilig afrekenen middels iDEAL.  

iDEAL :Wanneer je kiest voor iDEAL, kan je via je mobiel bankieren app of je internetbankier omgeving de betaling verrichten. iDeal is een directe online overboeking van je bankrekening. Betalen via iDEAL is gratis

1.2 Welke dagen bezorgen jullie?

We bezorgen van maandag t/m zaterdag.  Je kan natuurlijk wel zaterdag en zondag bestellen en de boodschappen vanaf maandag weer laten bezorgen.

1.3 Welke plaatsen bezorgen jullie?

Momenteel bezorgen we in de volgende plaatsen: Enschede, Hengelo, Haaksbergen, Almelo , Wierden en Oldenzaal. 

Ons bezorggebied breiden we snel verder uit. Volg ons op facebook of instagram, of abonneer je op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van deze wijzigingen.

1.4 Waarom zie ik geen bezorgmoment de volgende dag?

Je kan je boodschappen de volgende dag laten bezorgen mits je je bestelling voor 16:00 hebt gedaan. Let wel op, dat je je betaling afgerond hebt voor 16:00. Anders kan het gebeuren dat je net te laat bent. 

1.5 Ik bestel voor 16:00 maar toch zie ik geen bezorgmoment de volgende dag?

We hebben een beperkte aantal bezorg momenten per postcode gereserveerd. Zo kunnen we je als klant twee tijdstippen per dag aanbieden. Als je geen beschikbare bezorg moment ziet de volgende dag, betekent het dat er geen beschikbare bezorgmomenten meer zijn. Het systeem toont dan de dag met de eerst volgende beschikbare bezorgmomenten.

1.6 Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?

Als je weet dat je niet op het afgesproken tijdstip thuis kunt zijn, laat het ons dan zo snel weten.

Je kan dan het beste bellen tijdens kantoortijden op nummer: 053 - 203 20 55.

Mochten we toch voor je deur staan en je bent niet thuis, dan nemen we je boodschappen mee naar onze lokale hub. Je kan je boodschappen dan de volgende dag ophalen.

Neem contact met ons op voor de adresgegevens en om een tijdstip af te spreken. 

1.7 Hoe garanderen jullie de versheid en kwaliteit van jullie producten?

Wij bezorgen je boodschappen met gekoelde bezorgwagens. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat verse producten zoals kip en vleeswaren, met de juiste temperatuur, versheid en kwaliteit bezorgd worden. 

1.8 Zijn de broden die ik kan bestellen vers?

Ja, de broden (zowel de Turkse als de Nederlandse) worden dagelijks gebakken door ambachtelijke bakkers. Je krijgt garandeerd dagverse brood bij je bestelling. Dit geldt ook voor onze verse overige klein-brood producten, zoals bolletjes, koekjes en stokbroden, de Turkse lahmacun en diverse andere producten.

1.9 Ik mis een product, hoe kan ik dit doorgeven?

We breiden ons assortiment dagelijks uit. Het kan voorkomen dat je een product niet vindt in ons assortiment. Wij stellen het op prijs als je aangeeft welke product je graag in ons assortiment zou willen zien. Dit kan je doen door je suggestie te mailen naar: [email protected]

Bij de uitbreiding van ons assortiment zullen we hier dan zoveel mogelijk mee rekening houden. We kunnen niet garanderen dat het product in ons assortiment komt. Echter, we kunnen wel garanderen dat we onze best zullen doen om dit product toe te voegen aan ons assortiment.

1.10 Hoe plaats ik een bestelling?

Je bestelling kan je plaatsen op onze website: www.24supermarkt.nl of via onze gratis app.

Je kan de app downloaden middels de volgende links:

- 24Supermarkt App voor Android

- 24Supermarkt App voor Apple

 

1.11 Is er een minimum bestelbedrag?

Ja, dat is 35,- euro. Vanaf dit bedrag worden je boodschappen gratis bezorgd. 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »